Ovim pravilnikom Alfa štampa d.o.o, u daljem tekstu trgovac, određuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora(reklamacije) kupca zbog nedostataka na kupljenom proizvodu putem sajta www.alfastampa.rs i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti trgovca u pogledu ostvarivanja prava kupca na prigovor.
Kupac, u smislu ovog pravilnika, jeste svaki građanin koji putem interneta na sajtuwww.alfastampa.rs kupuje proizvode za lične potrebe ili potrebe drugih.
Reklamacije se mogu podneti isključivo u slučaju kada je: narudžbina nepotpuna, artikal oštećen, ili ne odgovara specifikaciji narudžbine.
Kupac ima pravo prigovora na kupljeni proizvod zbog nedostataka koji su nastali najkasnije dva radna dana nakon što je materijal primljen.Istekom ovog roka kupac gubi pravo na podnošenje prigovora.
Zahtev za reklamaciju može se dostaviti putem email adrese na: office@alfastampa.rs. Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju kupac je dužan:
Kupac nema pravo na prigovor ako je:
Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje ovlašćeni radnik, i obaveštava kupca u roku od 7 radnih dana od dana prijema iste.
U slučaju osnovanosti prigovora i njegovog prihvatanja od strane trgovca, kupac ima pravo po sopstvenom izboru na:
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu će novac biti uplaćen na tekući račun.
Povraćaj sredstava se vrši isključivo na gore navedene načine i nije moguće poslati novac po kuriru u gotovini.